Astrel Instruments
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Noleggia una AST8300 / Rent a AST8300

Go down

Noleggia una AST8300 / Rent a AST8300 Empty Noleggia una AST8300 / Rent a AST8300

Post by Admin Thu Nov 20, 2014 10:29 am

Salve a tutti,
nell'ottica di promuovere la diffusione della nostra camera CCD, vi proponiamo una formula di noleggio per un periodo limitato di tempo (7gg esclusi tempi di spedizione), al solo scopo di valutazione delle prestazioni della AST8300 in vista di un possibile acquisto.
A tal fine stiamo allestendo una camera monocromatica senza filtri, dotata di display e connessione wifi, con una versione di software funzionante solo per 20 ore, anche non consecutive, da utilizzarsi durante il periodo di noleggio.
Essendo un servizio che forniamo al solo scopo di valutazione della camera, per dare la possibilità a tutti di usufruirne, non è prevista la possibilità per un singolo utente di noleggiare più volte la camera.
Per accedere al servizio sarà necessario iscriversi al forum, riempire un form e produrre la fotocopia di un documento. Tutta la procedura si effettuerà via mail.
Il costo per utenti italiani è di 200€ compresa iva, spedizione e ritiro presso il cliente per la riconsegna a fine noleggio.
Dopo la valutazione, in caso si decidesse per l'acquisto di una camera, anche non contestualmente, il costo del noleggio sarà scalato dal totale.
Saluti,

Hi everybody,
as we're promoting our new CCD camera, we propose a rent service for a limited amount of time (7 days excluding shipping) for the purpose of evaluating the AST8300 before deciding to buy it.
We're preparing a mono camera without filters, equipped with display and wifi connection, with a full working software but limited to 20 non consecutive hours of use during the rent period.
Keeping in mind that this is an evaluation only service, in order to allow everybody to get access to it, it won't be possible to rent the camera more than once.
To rent the camera you have to be registered to the forum, fill a form and provide a copy of your identity document. The procedure will be done via email.
The cost is 170€ + shipping costs, depending on your location. We will ship the camera and take the camera back from your location after the rent period.
After the evaluation, if you decide to buy the camera, even not immediately, the rent cost will be subtracted from the total camera cost.
Bye,
Admin
Admin
Admin

Posts : 6
Join date : 2013-10-31

https://astrel-instruments.board-directory.net

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum